یکشنبه 06 آبان 1397 12:19

شبکه های اجتماعی موزه، گامی بلند در جهت جذب مخاطب

شبکه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ شبکه های اجتماعی، این روزها به یکی از دوستان جدا نشدنی مردم تبدیل شده اند و برخی از این برنامه ها، ظرفیت های بالایی در معرفی و ارائه خدمات دارند که باعث جذب مشتری و مخاطب نیز می شوند. بطور مثال، اینستاگرام بیش از 25 میلیون کاربر ایرانی دارد و این نشان می دهد که یک صفحه فعال و هدفمند، می تواند موزه را در رسیدن به اهداف خود یاری کند. به همین منظور فعالیت مجموعه در شبکه های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، افزایش یافته است و سعی دارد تا از طریق این رسانه های بزرگ و رایگان، خدمات و فعالیت های خود را به مردم معرفی نماید. میزان و نحوه فعالیت مجموعه در شبکه‌های اجتماعی نشانگر توجه به مخاطبین خواهد بود. از این رو هرچه فعالیت بهتر و گسترده‌تری در شبکه‌های اجتماعی انجام شود، افراد بیشتری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رسالت‌های آن، آشنا خواهند شد. علاوه بر این، مخاطبان می توانند آینه فعالیت های موزه باشند و نقاط ضعف و قوت را به مدیران مجموعه نمایش دهند.

لازم به ذکر است که امروزه با استفاده از بازاریابی دیجیتال می‌توان، محبوبیت و اعتبار بیشتری کسب کرد و بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود کشاند. ذکر این نکته لازم است که فعالیت پیوسته در شبکه‌های اجتماعی و به روز رسانی پیوسته مطالب نیازمند ساعت ها تفکر و هم اندیشی است که در مجموعه روابط عمومی و  امور بین الملل موزه، جلساتی در همین ارتباط برگزار می شود. علاقه‌مندان می توانند در شبکه های اجتماعی محبوب، با جستجوی نشانه iranhdm@، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید

نظرات بینندگان

نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، موارد مغایر با آموزه‌های دین مبین اسلام باشد منتشر نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.